2011-01-13

jag har tänkt på rätt mycket saker.
allt man ångrar ,vad man kunnat göra bättre..
det finns så mycket jag även vill ge och göra.
när man förlorar vänner för bagateller kanske...
bra vänner till och med.
och inte för ens det är försent så kan man göra något.
jag kan erkänna att jag hade världens bästa sommar och tack vare en speciell person.
jag har haft många minnen med kompisar som bara försvunnit.. men var hittar man tid igen?
när man ser på sig själv så märker man inte att man oftast gör samma sak som alla andra.
det vi inte tycker om hos den andra,så kan vi själva göra många gånger.
man tänker inte på dem bra stunderna med folk utan oftast bara dem dåliga.
jag är trött på att ligga på den lata sidan,jag måste göra något i livet.
jag behöver det och ska verkligen försöka ge nu.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Min dag:
idag har jag haft den segaste dagen någonsin.
trams!
sedan har jag träffat mikaela :D wihohoho sen gick jag och bella och mikaela till tåget och vänta på fredrik :)!
fredrik och jag tog bussen hem till mig och sedan har vi lagat mat och busat :D
ja typ allt... är svin trött
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0