2011-01-12

shulululululu
man har typ inget att prata om nu för tiden... sen plus hänger jag inte med i svängarna....
skolan började igår och jag är redan riktigt jävla taggad! nu ska jag toppa betygen stort!
vi har förberett disco och annat till och med för att tjäna pengar till klassen då :P:P:P:P:P
efter skolan var jag då med bella och vi drog ner till netto och kollade priser och gick in till eva :D vi är stamisar där....typ....
vi hade hela kvällen för oss själv och snackade bara en massa ,vi hade ju inte träfats en ända gång under lovet..
sedan blir det nationella om några veckor...inte taggad...
och på fredag så ska jag in till ystad till min fina pojkvän då vi har ett halvår tillsammans :)
älskar dig belli<3
och fredrik ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0