5 September 2010

Hej hej bloggen.
jag har inte skrivit något på jätte länge,har haft mycket med skolan,familj,pojkvän och vänner..
mycket som hänt ,mycket som jag inte vill prata om eller ta upp heller..
men helgen har iaf tillbringats med Fredrik,har varit mysigt att fått ha han här.
just nu snurrar allt runt i mitt huvud.. jag vet inte hur jag ska tänka  eller något hur jag ska tolka saker..
borde jag vara glad? eller borde jag inte bry mig eller vara ledsen..
det är jobbigt när saker som hänt förut kommer upp igen och sen görs om och om igen..
hur ska man ta allt..

iaf.. imorgon är deet skola igen,ska bli lite skönt att plugga igen och få träffa kompisarna..

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0