2010-12-20

hej hej...
idag är jag irriterad för min dator dampar(ingen nyhet) :@
aja skolan har ändå varit okej,jag spenderade morgonen hos bella <3
min helg spenderade jag hos min fina pojkvän och vi körde sagan om ringen maraton :D
filmerna var faktiskt sjukt bra!...
och imorgon ska jag till läkaren igen ör extra koll för operationen! efter så hämtar fredrik mig och sen ska vi hem och sova hos mig <3
och på onsdag slutar skolan...inte ens någon sovmorgon.... men sen ska jag sova över med bella så :D<3

sedan blir julen hos pappa i år och sen får jag åka till mamma på juladag...
och nyår blir som det blir.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna Frid

HejHej, jätte fin blogg.

Läs gärna min, har inte bloggat på ett tag men det kommer. Du kan ju läsa det som står där nu. ;)

// Johanna Frid.

2010-12-20 @ 22:14:51
URL: http://bemyself.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0