19 aug 2010!

hej hej
som sagt har jag inte bloggat så mycket dem senaste dagarna för jag inte hunnit..
men jag har iaf varit i ystad hos min älskling<3
men nu ska han till holland imorgon och kommer hem på söndag..
och på måndag ska jag sova hos saknade bella!! :D<33
ska blir härligt.
och sen börjar ju snart skolan..vet inte om man ska gilla det eller inte.. hade ju inte varit fel med mer lov!
men sen vill man träffa kompisarna med igen..kommer sakna älskling..
annars för övrigt så har jag många ärende i september att göra,sen flyttar ju mamma till trelleborg också så jag får åka dit när min bror kommer ner !
jag har haft fruktansvärt ont i huvudet,magen och mått illa idag så jag får snart krypa i sängs med kall dricka och min bok igen..

puss!<3

jag och bella under film veckan :P (;

Kommentarer
Postat av: BELLA :D

JAG ÄLSKAR DIG (L)

2010-08-20 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0